Ωράριο λειτουργίας ιατρείου

απόγευμα

18.00μμ-21.00μμ

Θεραπεία με T.E.N.S

Τα ρεύματα TENS (από τον αγγλικό όρο «Transcutaneous Electrical Nerve Stimulation») είναι μια κλινικά αποδεδειγμένη, ιδιαίτερα αποτελεσματική μέθοδος για την ανακούφιση από τον πόνο. Είναι ιδιαίτερα ασφαλής και έχει χρησιμοποιηθεί στην παγκόσμια ιατρική κοινότητα για περισσότερα από 30 χρόνια. Καταπραΰνουν τον πόνο με μικρούς ηλεκτρικούς παλμούς που στέλνονται στο δέρμα μέσω ηλεκτροδίων («pads»).

Η ανακούφιση από τον πόνο γίνεται με δύο τρόπους:

• Έλεγχος πύλης του πόνου. Έχει αποδειχθεί ότι παράγοντας μια ισχυρή, αλλά ευχάριστη αίσθηση διέγερσης , συγκαλύπτεται η αίσθηση του πόνου πριν φτάσει στον εγκέφαλο, παρέχοντας άμεση ανακούφιση από τον πόνο.
  • Απελευθέρωση ενδορφινών. Τα ίδια ρεύματα ενθαρρύνουν την απελευθέρωση των ενδορφινών, οι οποίες είναι χημικές ουσίες που παράγει ο ίδιος ο οργανισμός για την καταπολέμηση του πόνου.

Το αποτέλεσμα  είναι η ανακούφιση από τον πόνο, με τη χρήση μιας αποτελεσματικής, μη-επεμβατικής μεθόδου χωρίς φάρμακα. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα ρεύματα TENS μπορούν να ελαττώσουν την κατανάλωση αναλγητικών φαρμάκων έως και 55% [Chabal et al (1998) The Clinical Journal of Pain. 14: 66-73].

Ενδείξεις:

• Οσφυαλγία (πόνος στη μέση)
  • Πόνος αυχένα / ώμων
  • Αρθριτικοί πόνοι (π.χ. γόνατο)
  • Θυλακίτιδα / τενοντίτιδα
  • Μετεγχειρητικός πόνος
  • Άλλοι πόνοι μυοσκελετικού
  • "Πόνος φάντασμα" (σε κολοβώματα)

Θεραπεία.

Εφαρμόζεται με την μέθοδο των συνεδριών για το μέγιστο θεραπευτικό αποτέλεσμα.Η εφαρμογή των T.E.N.S  που μπορεί να σε συνδυαστεί και  με το  θεραπευτικό Μ.Ι D LASER PRO επιτυγχάνουν θεαματικά αποτελέσματα στη ίαση των ασθενών.

Καλώς ήρθατε στο ιατρείο μου.

Η διατήρηση της ποιότητας ζωής των ασθενών αποτελούν τον στόχο της καθημερινής θεραπευτικής μου πρακτικής.
Γι'αυτό προσφέρονται ιατρικές υπηρεσίες χρησιμοποιώντας προηγμένες μεθόδους θεραπείας που αφορούν την αρθροσκοπική χειρουργική για την αντιμετώπιση αθλητικών κακώσεων και τραυματισμών,τις επανορθωτικές επεμβάσεις αποκατάστασης μεγάλων και μικρών αρθρώσεων  με έμφαση στις ελάχιστα επεμβατικά χειρουργικές τεχνικές(M.I.S)και την τραυματολογία.
Μεγάλη σημασία έχει δοθεί στο τομέα της συντηρητικής αντιμετώπισης των ορθοπαιδικών παθήσεων και τραυματισμών.
Στο πλαίσιο αυτό το ιατρείο  έχει επανδρωθεί με την πλέον σύγχρονη συσκευή Laser το M.I.D PRO LASER με μεγάλη δυνατότητα επιτυχών θεραπευτικών αποτελεσμάτων  σε ένα ευρύ φάσμα ορθοπαιδικών παθήσεων όπως οσφυϊκές και αυχενικές δισκοκήλες,τενοντοπάθειες,τάχιστη μετατραυματική αποκατάσταση, οστεοαρθρίτιδα γονάτων,σπονδυλικής στήλης,χωρίς παρενέργειες,αποφεύγοντας την μακροχρόνια λήψη επιβλαβών για τον οργανισμό φαρμάκων.
Παράλληλα η χρήση του διαγνωστικού υπερήχου του μυοσκελετικού συστήματος συμβάλει αποφασιστικά στη διάγνωση και την λύση των εκάστοτε διαφοροδιαγνωστικών προβλημάτων.
Το ιατρείο  βρίσκεται στην διεύθυνση Μεγάλου Αλεξάνδρου 53, Σίνδος Θεσσαλονίκης .
Για να κλείσετε ραντεβού καλέστε στο σταθ: 2310795858 ή στο κιν: 6976889349
Διενεργούνται κατ'οίκον επισκέψεις κατόπιν συνεννόησης.
Πιστοποιημένος για συνταγογράφηση και έκδοση παραπεμπτικών (ακτινογραφίες,μαγνητικές,οστεοπόρωση,φυσικοθεραπείες κ.α)για τους ασφαλισμένους του ΕΟΠΠΥ.

UA-35905416-1 http://orthopaidikos​-sindos.gr